Caritas - suomalainen Buffy/Angel keskustelufoorumi
Syyskuu 09, 2010, 02:35:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eräänlainen comeback..........  (Luettu 633 kertaa)
Katri
A New Man
*

Profiili
« : Tammikuu 08, 2010, 11:01:34 »

HOLA!
Tosiaan comebackia tänne teen. Caritakselle en vuosiin ole kirjoitellut ja päätinpä palata takaisin vanhempana ja "viisastuneena" (jälki- ja näsäviisaus mm ah). Wednesdayna olin täällä tuttu ja nyt päätin ns aloittaa tyhjältä pöydältä (sitäpaitsi, "account not in use" tai mitälie..) joten täällä oleeeen !

17v nyt, parin kuukauden päästä 18, kyllä on odotettu. Viimeksi kun kirjottelin olin mitä, 14?

Buffya ja Angelia olen kuitenkin katsellut, tietty. Tällä hetkellä olen hurahtanut uudestaan Fireflyhyn ja se on ehkä syy miksi päätin jälleenrekisteröityä.. =DD Halusin tulla jakamaan hurahtaneisuuttani muille hehe. Nää, vähän ikävä oli vanhaa kunnon Caritasta !
tallennettu

Kalle
Valittu
Shanshu

Jäyhä jököttäjä

Smugsnorkle_Squatty@hotmail.com
Profiili WWW
« Vastaus #1 : Tammikuu 09, 2010, 01:57:35 »

Tervetuloa takaisin. Smiley Ehdit jo ollakin poissa muutaman vuoden. Muistan kyllä vanhan nickisi, eikä mikään ihmekään ottaen huomioon kuinka paljon viestejä aikoinaan kirjoitit.
tallennettu

Teekkari jolla on sielu.
Topi
Restless
**

75227115 topi.sarkkinen@gmail.com
Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2010, 02:32:25 »

Tervetuloa takaisin! Liityin itse vasta muutama kuukausi sitten, joten en voi muistaa viime visiittiäsi. Smiley Toivottavasti tulet kuitenkin tällä kertaa tutuksi!
tallennettu
Magedd
Shanshu

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Tammikuu 10, 2010, 06:26:33 »

Yksi kadonnut lammas on palannut takaisin, hienoa! Niin paljon on ihmisiä kadonnut että on hienoa että on myös paluumuuttajia. Tervetuloa taas, vanhalla nimimierkillä ehditkin kirjoitella ihan kunnolla viestejä!
tallennettu

"Humans don't fight back. That's how this works."
Katri
A New Man
*

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 11, 2010, 02:09:03 »

Jeje kiitoksia =))
Hitsit, kirjoitelkaa ihmiset enemmän, haluan juttuseuraa hehe

Ehkä voin tälläkin tunnuksella sitten saada saman verran viestejä kirjoitettua, who knows......
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
bisdakworldgreen design by jpacs29
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!